dissabte, 16 d’abril de 2011

Estàndards de formats publicitaris interactius

A tavés de la IAB  us presento els Estàndards de formats publicitaris interactius i les seves classificacions:


Formats integrats: Formats que tenen posició fixa a la pàgina

Formats expandibles: Formats integrats que tenen capacitat de guanyar pantalla mitjançant un segon format anomenat panell, la grandària, direcció d'expansió, i execució (rollover i clic) vindrà determinat pel suport. Tots els panells han de portar un aspa de tancament.

Formats flotants: Formats que no tenen posició fixa a la pàgina.

Formats integrats Mida
Robapàgines 300x250
300x300
200x200
Banner 468x60
Mig Banner 234x60
Megabanner 728x90
Gratacels 100x600
120x600

S'aconsella que els pes màxim no excedeixi dels 30Kb

Formats expandibles Mida
Robapàgines 300x250
300x300
200x200
Banner 468x60
Mig Banner 234x60
Megabanner 728x90
Gratacels 100x600
120x600

S'aconsella que els pes màxim no excedeixi dels 30Kb

Formats Flotants Mida
Interstitials 800x600
Layer 400x400
S'aconsella que els pes màxim no excedeixi d'entre els 40Kb i els 50Kb

En tots els casos la durada màxima de les animacions no ha de ser de més de 15 segons.